queerness

queert. mode. unisex. glitter.

nej men se på faen

Publicerad 2013-09-28 15:35:38 i Allmänt

händer jävligt ofta nu att man skriver värsta patetiska dikten här och den dör internet så publiceras aldrig inlägget ifrån mobilen, och jag svär på de högsta att jag alltid tackar mig själv i efterhand för att jag ständigt skäms över det jag skriver ut när jag är känslosam. men nu skiter jag i det. känslor är känslor, och jag bestämmer här och nu att om jag så skulle få för mig att jag vill ha barn med typ REINFELDT idag även fast jag vet att det inte riktigt är det jag vill imorgon... så skiter jag i det.
So let's fucking bomba ut ord mina fingrar och min hjärna vill. Det kliar som satan i kroppen annars.

Säkert kommer jag ta bort massa saker sedan och låtsas fly som jag alltid gör närjag är känslosam, ba åh hej nu tar jag bort dedär kontona så att jag inte finns längre. Men skitsamma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

kärt barn har många namn liksom.

Jag är en queer gay-human being/hen/dudette som gillar unisexgrejer, mode, pyssel och re-making. attraheras av attityd i olika former och material, kläder och särskilt skosulor! Kan ej leva utan skratt och kramar och musik.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela