queerness

queert. mode. unisex. glitter.

19 år

Publicerad 2012-05-13 03:45:52 i Allmänt

19 år. vilken värdelös ålder egentligen. vad finns att fira? att man har ett år kvar  till att få gå på bolaget och supa sönder sig själv och sen tröttna efter en vecka?
Jag vet ej.
grejen är den att jag vet att jag inte kommer tycka det är särskilt speciellt nästa år, men att jag vill det nu, bara att inte få känna någon slags utanförsskaps-grej. eller kanske inte. det är nog rätt skönt att vara tonåring och känna att man kan skylla på att var lagom dum som de flesta ungdpmar och leva livet innan det börjar på riktigt...kanske det.
#reallyfuckingdeepinläggg
har iaf haft en väldigt mysig annorlunda födelsedag oavsett. det är bra med variationer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

kärt barn har många namn liksom.

Jag är en queer gay-human being/hen/dudette som gillar unisexgrejer, mode, pyssel och re-making. attraheras av attityd i olika former och material, kläder och särskilt skosulor! Kan ej leva utan skratt och kramar och musik.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela