queerness

queert. mode. unisex. glitter.

Its been a long time since I had some fun.

Publicerad 2012-05-27 01:42:31 i Allmänt

gillar malinda damgaard så väldigt mycket. har varit ett stort nöje att få jobba med henne. även trots dessa tider två veckor innan studenten. men ingen har gett mig så mycket kraft på så länge. sådana människor är utrotningshotade. Här var jag lite maskot och  fick hålla i gästlistan. hennes vernissage "sugar rush" är fantastisk. har inte så mycket mer att säga. hon är awesome. fick jäääävligt mycket folk på mig som skulle fota mig dock fast hon är mer helheten av konsten. men det är väl bara vi som ser sådant. själva hantverkaren.

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-05-28 00:00:37

SV: TACK!! gillar din hatt på bilden oxå ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

kärt barn har många namn liksom.

Jag är en queer gay-human being/hen/dudette som gillar unisexgrejer, mode, pyssel och re-making. attraheras av attityd i olika former och material, kläder och särskilt skosulor! Kan ej leva utan skratt och kramar och musik.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela