queerness

queert. mode. unisex. glitter.

Princess Estelle & Co

Publicerad 2012-05-23 22:20:40 i Allmänt

Känns väldigt fabulöst att har fått se hur denna huvudprydnad gjordes i tillverkligen, själv var man med en gnutta på ett hörn...det kan man inte tro va!
Var även hemma hos Bibi igår också så det var kul, mycket roligt händer. Men som sagt, bara för att något kul händer mig måste det banga tillbaka minst tre dåliga saker som straff för att någon härskare hatar mig. Jag vet ej. Tänker inte dö än iallafall. BASTARD
Hittade dock ingen närbild ännu änna vaa.
Kronprinsessan Victoria. Oavsett vart jag står inom politik och monarki tycker jag hon är skön. That's it.
http://www.svd.se/nyheter/inrikes/direktrapport-fran-dopet-av-prinsessan-estelle_7217165.svd

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

kärt barn har många namn liksom.

Jag är en queer gay-human being/hen/dudette som gillar unisexgrejer, mode, pyssel och re-making. attraheras av attityd i olika former och material, kläder och särskilt skosulor! Kan ej leva utan skratt och kramar och musik.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela