queerness

queert. mode. unisex. glitter.

young and gay

Publicerad 2012-05-20 04:17:18 i Allmänt

jobbat till halv två.
får ngt slags sms om att jag inte är betydlig på det sättet som hen menade innan. ett spel. som alltid. men det är klart. det är ju jag...
drömmer mig bort i en värld där katie stelmanis (i Austra) och jag dansar och kramas i solskenet, mörkret,regnet, och det tomma intet.
////värsta rop-på-hjälp-inlägget orkar ej. första gången jag är ensam hemma på år och dagar och jag ska ypp tidigt imorgon. De två kombinationerna...finns inget värre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

kärt barn har många namn liksom.

Jag är en queer gay-human being/hen/dudette som gillar unisexgrejer, mode, pyssel och re-making. attraheras av attityd i olika former och material, kläder och särskilt skosulor! Kan ej leva utan skratt och kramar och musik.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela